sometimes the pain makes us stronger

Kom att tänka på ifall 2011 varit ett bra eller dåligt år. Men jag tycker nog att det varit ett bra år trots allt. Det känns som om det hänt mycket, men kan inte riktigt komma på vad. Utom att jag (vi) flytta hemifrån och flytta hem igen, efter tre veckor, haha. Inte så kul egentligen. Det var ju bra, bättre än det varit men ändå blev det som det blev. Aja, mer då? Jag började plugga, vilket jag är sååå glad över.
Ne men hallå varför känns det som om jag gjort så mycket för? Har ju inte gjort nåt speciellt alls! Utom att typ ta tag i körkortet, skaffat mig ännu en hund och katt.. Meh. Var det bara det? Aja skit samma det har hur som helst varit ett bra år. Tills för några veckor sedan såklart. Dock känns det bra nu också. Eller både bra och dåligt? Aja nu orkar inte jag tänka mer för det kommer ändå inte ner. Flummis. Helt enkelt. Nu ska jag hitta på annat känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0