lussisar

Hehe, va lite arg igår bara. Kanske verka som att vi inte haft det bra alls eller så med det är klart att vi har. Nog om det.

Idag äre mys för idag bakas det lussebullar. Liiiite tråkigt att va själv men ändå galet skönt. Degen har snart jäst klart så då blire dags att baka ut den. Sen ska jag städa också, så nu kom jag på att de inte alls e så speciellt mys idag. Men de luuugnt för när jag iaf har kommit en liten bit på min långa städa-rummet-resa kan jag känna mig hyffsat nöjd.

Känns som de e mycket den här veckan, men egentligen har jag bara 2 dagar bokade, plus en jobbdag. Men bättre än ingenting så jag e glaaaaad!!

Nu ska jag fortsätta med bakningen hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0