It's better to know and be disappointed than to never know and always wonder.

Haha arga snickarn alltså, så jävla bra!! Knäppa människor det finns..

Jag har som sagt haft väldigt tråkigt idag hehe. Försökt börja lite smått på min tenta men det gick väl sådär. Skjutsade suzanne, milo och sabine till arlanda tidigare. De var det. Jag vill också åka bort liteeee, känner att det skulle vara sååå skönt!

Imorgon ska jag försöka plugga lite till, sen måste jag nog åka en sväng till jakan och fixa sista klapparna.. Lämna in mobilen för typ fjärde eller femte gången? Blir så äckligt irriterad på deeeen!! Hehe jaja. Slå in paket måste jag göra också.. suck! Jobbar på fredag från 12-22, de niiiiice! Sen är det julafton och jag är inte ett dugg taggad, usch!!

Jag känner att jag klagar väldigt mycket, men de e så de e när jag har tråkigt så då får det vara så.
Nu blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0