giving love is the greatest gift of all

Ge mig lite jao.

Hehe. Det går nån as skum film på trean, blir nästan irriterad hah. Jag har iaf jullov nu. Eller jullov med en massa massa plugg. Men jag klagar inte för det. För på lööördag är det julafton, wie. Eller nej. Inte speciellt mycket wie. Skulle vi inte kunna hoppa över julafton lite? Bara i år.. Så kanske jag slipper känna mig ensam.

Helgen har i stort sett varit bra, för en gång skull. Och det var väl det?
Måste förresten tillägga att jag har världens finaste djur, om jag inte redan sagt det. Och whiskey är stoooor kille som ska ha uppmärksamhet hela tiden, galet irriterande. Meeen jag gillart! Och diesel, alltså kattungen på snart 7 månader.. Är större och dubbelt så tung som tingeling på två år. Och han har inte ens växt klart??? Hm. Och ebba är bara världens sötaste. Gosungen. Och så har vi ju tre minikattungar på snart fyra veckor lr nåt. Så fina. Men får inte börja tycka om dom för mycket, då blir det svårt att lämna bort dom. Så mycket kärlek här hemma känner jag. De niiice. Poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0