Äckligt irriterad

Sluta rymma från dina problem människa! Du förstör bara för allt o alla genom att göra det. Bara för att det var JAG SOM LÄMNADE DIG betyder inte det att du inte kan göra det lättare för oss båda. Bevisa att du vill va vän med mig istället, som du sagt så många gånger. Och sluta försöka låtsas att du mår bra. Respektlös e du. Alltid varit och kommer alltid att vara. Mes.


Tänkte att jag aldrig skulle skriva om nåt utav det här, men du gör det inte speciellt lätt för mig. Ena sekunden är du världens bästa och jag undrar ifall du börjat fatta. Bättre sent än aldrig har jag tänkt, för din skull. Men nej, slutar alltid med att jag blir besviken. Så skyll dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0