A girl doesn’t need to tell you straight up how she feels, it’s written all over the way she acts when you're around

Jobbade idag, 12-20.30 istället för 12-22. För vi e gryyymmmaaaa, snabba ryck skare va. Lr nåt.. hehe. Trodde dagen skulle bli lång men tycker faktiskt att den gick väldigt snabbt, det var kul idag!! Det gillar vi. Världens bästa människa hämtade mig också, kan ju ha varit eftersom att han hade väldigt tråkigt men det spelar ingen roll, lika bra ändå. <3

Skulle ju ha fixat alla paketen igår, men det gjorde jag ju så klart inte. Så vad måste hon göra nu då? ÅÅÅÅÅH SÅÅÅÅÅÅ TRÅÅÅÅÅKIIIIIIGTTTT!!! USCH. A, julafton imorgon. Vill nästan gråta. Tycker inte det ska bli kul alls. Ingenstans. Och det värsta med det är att jag känner att det ska bli så värdelöst. Illa. Kom och håll om mig någon, känner mig lite smått ensam här. Nåt sånt. Fattar inte ens varför, inte så att jag inte mår bra direkt? Lr ibland e det lite väl tråkigt men annars mår jag ju prima. Så varför klaga så mkt? Gått o blivit emo.

Aja, om jag inte har nå roligt att komma med imorgon så, god jul. Hoppas ni har och får en bättre jul än mig. Lr ja det bästa skulle väl vara om något magiskt hände och det blev bästa dagen eveeer. Men behöver ju inte ens bli lite tveksam.


Saknar frillan lite känner jag, klippa sig snart kanske? YEEEY!


Kommentarer
Postat av: Carrrrrro

Du får komma och hälsa på i min lägenhet sen , film och chirre med dirre och sååånt!! God juuuul :********

2011-12-24 @ 00:33:23
URL: http://ingefaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0