USAAAAA!!!!

UÄÄH!! Jag hatar skolan, det är bajstråkigt att bara läsa och läsa och tro att man förstår, tills man ska gå igenom allt och inse att man borde läsa det igen.. Aja, hade jag jobbat hade jag ju klagat på det. För det är det sista jag skulle vilja haha, inge kul. Även fast det är jätte tråkigt att plugga får jag trösta mig med att jag haft längre lov/semester än någon annan jag känner. Det tråkiga med det är att det inte kändes dom länge alls.. Antagligen för att David bara var ledig en vecka och vi inte hann göra några äventyr hehe.

Vi var iaf i göteborg, det var jättemysigt men tyvärr gick vi dyngsura hela dagen i lördags. Då vi var på liseberg. Vi hade ifs kul ändå men det blev lite kallt haha. Drog till campingen och duschade på eftermiddagen och sen tillbaka och blev blöta igen under kvällen. Det spöregnade alltså HELA dagen.

Så fyllde jag ju år i torsdags också och fick finfina presenter!! Bland annat ett väldigt fint kort av mamma och pappa där de berättade hur stolta det är över mig osv.. Aa och iaf så stod det längst ner att jag, david och dom ska åka till USA.. Kan ni fatta??!! Så lycklig, haha. Bästa presenten!! Vet inte när vi åker ännu men det löser sig, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0