Tarvligt

Jag tycker alltid att det är så svårt att veta vad man ska skriva och hur man ska börja när det var länge sedan.. Så hur ska jag börja? Känns som om det hänt mycket samtidigt som det inte hänt mycket alls sedan sist. Iaf så va de nice i rättvik. Och mina små djurbebisar börjar bli stora nu. Iaf whiskey.. Jag hinner och orkar knappt något annat än att vara med dom. Men ändå är det hela tiden massor av småsaker som måste göras hela tiden.. Jag vill bara njuta av sista dagarna innan skolan kör igång igen. Men icke! Ett sommarlov är alldeles för kort, jag hinner inte med. Hur gör alla som jobbar!!????!

Jag ska iaf åka till skansen med suzanne och lilla milo nästa vecka, jag fyller också år nästa torsdag och dagen efter det åker jag och David till göteborg, det blir braaa!! Och på fredag firar jag min 20 årsdag med vänner och bowling. Längtar!

Nu ska jag läsa harry potter och bli trött!! Godnatta David först<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0