inte längre tonåring.. :(

Meeeen, jag är glad iaf. Idag fyller jag 20 år och jag kan ju säga att det inte alls känns annorlunda mot vad det gjorde igår. Utom att det blir dyrare att resa inom sl och att jag får handla spriiiiit! Dessutom har jag redan fått lite presenter.. David gick upp, åt frukost och kom tillbaka, sjöng lite och gav mig fina presenter! Tack min fina!!!!

Annars är det nästan en helt vanlig dag, ska strax äta frukost och gå ut med hundarna. Sedan en sväng till stadium och sen blir det väl till att hjälpa till här hemma innan farmor, farfar, faster och suzzanne och milo kommer!!

Och imorgon åker jag och min kära till göteborg för lite mys och en dag på liseberg, det blir niiiice!!!


Detta fick jag av min bebis, jag fick också en till bh (som jag redan satt på mig hehe) och tre påsar polly och två paket capri sonne. Haha söta ungen slog in min frukost på sängen xD
Boken skulle jag egentligen få på vår två års dag, och han skulle få en av mig men det blev inte av. Haha vi har nu vart tillsammans i över 3 år och äntligen fick jag min söta bok, där överraskade han mig allt.! David har inte fått sin än, sorry!!
TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0