bowling

Var som sagt och bowlade igår, kulkul var det! Fick finfina presenter också av rara vänner! Tacktack. Idag ska vi på kräftskiva hos tobbe, nice. Men först måste vi ut med hundar och så, känner mig lite stressad nu eftersom vi ska va där vid fyra haha. Vi har iaf ätit frukost nu.. På tal om att gå ut med hundar.. Igår när jag och David var på promenad hamnade vi lite fel. Vi tog en lång runda och förväntade oss att komma ut vid lillsjön. Vi skulle bara testa ett spår vi aldrig gått förr. Det tokiga var att vi aldrig kom fram någonstans, vi skämtade lite om att vi höll på att gå runt örnes. Och japp, plötsligt kom vi ut ur skogen och var vid den där syltfabriken... Haha. Vi gick alltså typ 9 km igår, å så jobbigt haha.

Jahapp, det var mycket jag hade att berätta..


..utom att jag har fått hem hans fina bok nu, first step to forever!!!
Fina pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0