woap

Helgen har varit jättemysig och bra, i söndags, som kändes som en lördaag spårade det ur lite tycker vi. Drog hem till per och malin och skulle bara chilla lite och dra hem vid typ tolvtiden någon gång. Men så helt plötsligt spårade alla ur och klockan blev istället myckeet mer. Det var jag, David, per, malin, patrick, stina, skunken och emelie. Alla blev som galna och "dansade" som några idioter. Var iaf hur kul som helst men kvart  över tre kände vi at det böörjade bli läggdags, blev till att gå hem. Igår vaknade vi så klart sent och åkte sedan runt lite här och där. Sen drog vi till kista och gick på bio, the riding hood, så heter den va? Den var iaf bra. Sen hem och på med datorn och tvn för att kolla på ytterligare en film. David fick för en gång skull välja, och den var skitbra. Helt otroligt, kommer däremot inte ihåg vad den heter nu.

Och idag är det skola igen, har varit så skönt att vara "ledig" ett tag nu. Har ju såklart behövt skriva på rapporten men att slippa åka tåg och så har varit jätteskönt! Planen var första att jag, David och  patrick skulle åka cross ikväll. Men så helt plötsligt  kommer jag på att det är ju agility idag. Hahah bara för att det var måndag igår men kändes som en söndag, eller nåt! Knas iaf. Dom får åka cross själva sså får jag leka med min hund, och det är ju också underbart.

Förstår inte varför jag skriver så långa inlägg nu för tiden, det är inte ens kul att skriva. Ännu värre att läsa så långt hehe. Men ska iaf börja göra mig klar nu. Ska ju snart gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0