vi är sjuka

Gaah både jag och David har feber och ont i halsen. Han har ont i huvet också men istället är jag förkyld. Stackars oss. Jag som ska jobba på lördag, det är inte alls kul att må dåligt när man jobbar. Det suger hårt! Jag och therese, som skulle träna idag.. Åkte dit för att träna men då vi stod där längst bak i den proppfulla salen och inte såg ett skit av vad man skulle göra åkte hem igen. Lika bra för mig då jag inte mår bra.. Men trist ändå. Imorgon måste jag plugga, massor. Jag måste verkligen komma igång igen. Jag som var så duktig och motiverad i början.. Nu känns det bara jättejobbigt och onödigt och så, haha. Så borde väl gå och lägga mig så att jag orkar imorrn. Dumma mig. Lite justin först kanske (a)..

Vill se never say never igen.. Bara för att han ÄR bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0