tre underbara år

Idag, 3 april är det så att jag och David har hållt ihop sedan 3 april 2008. Jag är så glad.
Många där ute trodde att det aldrig skulle hålla men nu jävlar är det bevisat, vi har det jättebra och älskar varandra. Men nog om er, idag är det vår dag. Skulle egentligen bara berätta vilken underbar dag det är och att jag är så glad över att det är just med David och ingen annan. Tänkte också berätta vad vi ska hitta på idag.. Egentligen vet jag inte riktigt vad vi ska göra nu under dagen, han sover fortfarande och jag vill inte väcka honom ännu, han mådde dåligt igår, haha. Men iaf så ska vi nog åka och titta på bio antingen före eller efter vi ska till texas longhorn och äta lite. Det var det vi hade på listan, inget mer än så.


För den här har ni ju inte sett förr...
Men jag älskar bilden.
Älskar dig bebis, pusspusskramkrampusskrampuss! <3

Volbeat - I only wanna be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0