sova?

David sover, och jag har precis kollat på tre avsnitt at vampire diaries. David såg ett bara, vilket betyder att jag måste se dom två sista avsnitten igen. Men det kan jag väl göra, för har bara 11 avsnitt. Så måste vänta tills jag hittar resten av säsongen. Palla.

Hahah, började skriva det här inlägget för nästan två timmar sen, och mitt i det skulle jag bara kolla på tv6play om det fanns några avsnitt där som inte jag har. Och visst. Såg på två till så har alltså kollat på fem avsnitt idag, men det är sjukt. Nästan för mycket. Dessutom måste jag kolla på fyra avsnitt en gång till nu. Men aja. Haha orka sitta uppe till halv två om nätterna för lite tv. Nej, inte när man tänkt gå upp i hyffsad tid imorgon för skolarbete. Dumma dumma dumma mig! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0