sliten

Konstigt, när David skulle vakna imorse mådde jag jättedåligt. Frös som tusan och hade så ont i kroppen och huvet så jag nästan mådde illa. Tvingade mig till att sova vidare, när jag sedan vaknade så mådde jag bättre. Skönt! Mår fortfarande lite konstigt med öm hals, kropp och huvudvärk men det är som sagt bättre, wiiiie!

Lämnade examinationen idag, jobbigt att åka in bara för att lämna den men var väl lika bra. På måndag börjar sista kursen föra sommaren, jobbigt. Men snart är det sommar, en veckas sommarjobb har jag. Sen är jag fattig så blir väl inte så mycket skoj som man hade hoppats hehe.

Undrar när David kommer, han fick punka igår på crossen så han håller på att byta slang nu. Hoppas det går bra för jag har tråkigt. Får se vad som händer senare, säkert en liten vistelse hos per och malin. Nu är jag hungrig och vill ha mat, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0