skogen

När min arga pojkvän kom hem idag blev han genast gladare efter lite mat magen, jag däremot blev påmind om att vi bestämde igårkväll att vi skulle ut och gå/powerwalka/springa idag. Tyckte det kändes jättetrist men duktig som jag var bangade jag inte. Vi tog ett ganska långt, konstigt spår i skogen och jag som HATAR att springa på ojämn och "backig" mark strejkade joggningen efter ett tag. Jag gick däremot snabbt hela tiden och David gjorde lite båda delarna, han var så duktig så! Hehe nog om det. Jag har precis kollat på eclipse, fin film. Älskar twiligt. Nu borde jag egentligen sova, men eftersom jag inte har så värst mycket att göra imorgon fören på kvällen så spelar det väl inte så stor roll om jag lägger mig nu eller om ett tag? Problemet är bara att jag bara kommer sitta här och inte göra någonting vettigt alls. Strunt samma, det blir som det blir.

Förlåt, ska försöka låta bli med det här. Eftersom att jag vet att ingen tycker om Bieber, ni snarare avskyr honom. Men just nu så skiter jag i det, för jag gillart!


Kommentarer
Postat av: emmaaaa

Man ska inte sluta med nåt man älskar! Och vem bryr sig om vad alla andra tycker ;) Han är det vackraste som finns!

2011-04-29 @ 10:16:10
URL: http://nattstad.se/ewahlberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0