påskägg

Blev inge fridays ändå i fredags. Emma blev tyvärr lite sen från sin tävling, så vi får typ fira henne någon annan dag istället. Men då kanske evelina kan också och det vore ju kul. Hoppas det blir nu till veckan iaf. Jag hängde med David hem till frallan o mallan istället haha. Lagade mat och hade det allmänt tervligt. Drog till skunken också och tittade kikade på hans lägenhet, men åkte hem tidigt för att sova. Upp tidigt idag, David till elmia och jag till jobb.
Haha han var typ full när han kom hem, skitkul. För det händer aldrig längre. Böörjade typ asgarva, men mamma och pappa har gäster så var tvungen att skärpa mig föör att han skulle våga gå och äta med oss haha. Fast så full va han inte, men jag märkte det  ju såklart. Vi har precis kollat på juno, älskar den filmen, och nu har David lagt sig. Trött pojke, jag med, men man kan inte somna när mor och far med gäster sitter i köket och typ pratar för en hel stadio lr nåt. Får stanna uppe ett tag till hehe.
Ska nog lyssna lite bieber vetja. Vad annars?

Juste, fick påskägg av mammis och pappis idag också, fylld med godis, en söt liten topp och ett agilityhinder, fast det fick såklart inte plats i ägget. Mys.


mjaau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0