påsk

Idag har jag pluggat typ hela dagen, ungefär till fyra kanske. För då kom farmor och farfar för att lämna mig ett påskägg hihi, äckelgodis men ett presentkort från sf på 400 spänn!! Det gillar vi.
Var tvungen att avboka min dag med suzanne pga min hemtenta, men så bjöd mamma henne och hennes son milo på middag här. Men då blev han sjuk så då kunde dom inte ändå. Tråktråk. Men vi får det någon annan dag helt enkelt!
Min mobil har ju varit ur funktion i två dagar nu, eller ja, simkortet har inte fungerat men idag kom mitt nya så nu kan jag ha 3G också, awesoooome! Men fasen vad handikappad man blir när man varken kan messa eller ringa, fyyyy!
Nu kom min älskliiiing hem, blir grillat idag så vi e glada. Och sen så skulle jag egentligen vilja gå på bio men han vill dra på inflyttningsfest tror jag det var, hos skunken. Kan ju bli trevligt det med ifa. Får se vad vi hittar på. Nu ska jag hälsa min bebis välkommen hem hihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0