ont överallt

Precis kollat på film, welcome to the rileys. Trodde verkligen att den skulle äga så har väldigt svårt för att erkänna att den faktiskt sög. Verkligen. Men det är ju kristen stewart så den borde vara bra hehe. Synd. Nu ska jag sova men måste bara berätta hur synd det är om mig. Jag har haft megaont i huvet sedan igår, sen efter vi var ute på vår motionsrunda (motionsrunda haha) igår så blev det värre. När jag vaknade imorse kunde jag knappt prata, ont i halsen. Fortfarande ont i huvet.. Dum som jag är hängde jag med till crossbanan och körde lite ändå, visste ju inte att jag skulle få ännu ondare i huvet liksom, plus spänningar i nacken som gör huvet ännu ondare. Jävla skit. Halsen kommer säkert bli värre också, OCH så tror jag att jag kanske börjar få feber. Eller jag har typ lite ont i kroppen, sliten typ. Varför kan jag aldrig hålla mig frisk längre än en månad längre fööööör????!!!
Orka att jag ens sitter uppe, ska man inte sova när man känner sig sjuk? Ska knarka i mig två alvedon, gå ut med vovven och sedan hoppa i säng!
Om jag inte måt bättre imorrn...
Hm.
Då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0