nu är jag en idiot mot mig själv igen

Det gick väl sådär att plugga i biblioteket idag, men fick lite gjort iaf! Skulle egentligen läst en del ur en bok nu ikväll också men istället fastnar man på youtube med justin bieber. Eller ja, med och med, jag kollade på massa justinklipp.. Istället för att sova eller läsa? INTE OKEJ!! Har iaf varit ute med ebba så det slipper jag innan jag ska sova. Och så har jag hittat den första fästingen på tingeling också, äckligt!
Sova var det, har ju skola imorrn. ÅÅÅH vad gör jag vaken? När man är sjuk ska man sova mycket, typ. Som David.
Vi såg iaf på tre avsnitt av vampire diaries, snart har vi sett alla avsnitt jag har. Inte okej. Men det är stört bra. Twilight är dock fortfarande bäst och helt oslagbar, haha. Jäkla tjat om larviga saker, bieber och låtsatsvampyrer... Herregud!
JAG SA JU ATT JAG SKULLE SOVA!!!?
Godnatt bieber och edward (inte pattinson, utan edward). Nu ska jag gå och lägga mig bredvid världens bästa och goaste pojke, glaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0