massa huuuuus

Va och kollade på tre husvisningar idag, ena som var sjukt jävla fint och hur bra som helst, var mega för litet. Synd för vi älskade verkligen allt med tomten och huset. De två andra var också bra, verkade däremot vara lite fel på det ena men vi får väl se. Det är David som får bestämma haha. Vi åkte också förbi mikko som fyller år idag, fikade lite och så, han fick såklart en minibil, en rod.. heter det så? Nu har jag städat lite i mitt rum, David är i garaget och städar, han hade sin städvecka nu så det var ju dags. Snart blir det film. Vet inte om jag vill se någon film vi har eller om vi ska se den som går på trean.

Imorrn är sista föreläsningen innan praktiken, efter det måste jag och therese åka till vår praktik och prata lite vett med dom. Men allt löser sig väl nog... Anyways, efter det blir det väl plugg och sedan ska vi träna.

Nu ska jag njuta av justins röst och vänta på min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0