JB

Gjorde om lite, skulle bara ta typ en kvart men har suttit här nu i 1,5 timme med bloggen. Att en liten minisak kan ta så lång tid. Är inte riktigt nöjd heller men det struntar jag i helt enkelt.
Igår efter skolan åkte jag direkt till kista för att träffa emma med min TUNGA VÄSKA. Gick först runt själv och väntade på henne, kändes som en evighet för att jag inte orkade bära på väskan. Skönt att jag kunde lämna den i hennes bil för annars hade nog ryggen gått av på riktigt. Middag hann vi inte med riktigt men vad gör väl det när man ska se JUSTIIIIIN BIEBERRR!!? Så jävla bra. Han är söt och hans röst äger allt annat. Egentligen tyckte jag bara om ¨ågra av hans låtar innan, och jag ville mest se filmen för att se hur han lyckats och allt sånt. Men nu lyssnar jag på typ alla låtar och är helt såld! Nog om det. Efter filmen åkte jag hem till frallan och malin där David plus andra var. Trevligt men åkte hem ganska tidigt. Ska dit ikväll igen och då jävlar ska vi spela spel!!
Imorgon har jag och David varit tillsammans i tre år så det ska firas med god mat på texas longhorn och möjligtvis bio. Ska bli mys. Däremot oroar jag mig lite för maten, kött är ju inte min bästis precis.. Men vad gör man när man vägrar bli veggo?
Nu ska jag nog ringa efter min pojke som åker lite cross.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0