inte allls bra dag idag

Ställde klockan på halv tio i morse men kom inte upp fören tjugo över elva. Det är inte alls bra med en android mobil hehe.. Fixade mig, frukosterade och gick sedan på en promenad med hunden. Tänkte skriva lite på hemtentan innan jag skulle åka till kista men självklart kände ebba för att rulla sig i skit när vi var i skogen. Så var ju bara raka vägen hem till dusch och hårfön som tog sin lilla tid. Hade väl 40 min innan jag skulle gå så jag tänkte att jag likabra kunde strunta i pluggandet. Tills jag nyss kom på att det är påsk, och tänk om inte David känner för att jobba imorgon. Då blir jag illa tvungen att jaga honom till garaget eller något. För jag måste tyvärr plugga! Tänkte att jag kunde få en chillpåsk mend et verkar inte som så. Dumma lata mig!!!!

Kista med eve var iaf trevligt och kul, lyckades fixa det vi skulle också så det var ju bra!!
Nu kom David hem från crossbanan, heeejdåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0