htc

Jag och David var och köpte en ny mobbe till mig igår, en htc incredible s blev det. Det irriterande är bara att jag suger på sånna mobiler, fattar typ ingenting haha. Jag lär mig väl. Sen går det inte att få tag på ett skal som jag vill ha heller, för det finns inte ännu. Men det kanske kommer om några månader eller så.. Men ändå, ska jag köpa ett annat klumpigt skal så länge då eller ska jag låta den bli repig och fin? Det är den stora frågan för en student som inte vill lägga ner hela sitt studiebidrag på en mobil.

Idag skulle jag och therese egentligen träna men hon bangade, jag blev inte precis ledsen haha! Istället ska jag och David laga middag och efter det ska vi troligtvis åka till frallan eller någon där elin ska klippa honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0