härliga sol

Kom in för en liten stund sedan, var ute med sandra på en prom och snacka lite skit hehe. Ebba blir trött av värmen märker jag, vi gick inte ens långt, satt mest i solen och typ dog av värmeslag lr nåt. Vi hade såklart mjukiskläder på oss haha.
Idag fyller bästa emma 20 år! Grattis ännu en gång hehe! Ikväll ska vi till fridays och äta mat och så, en liten presentöppning också kanske? Hihi, ska bli trevligt iaf. Måste dessvärre hem i tid, jobbar imorrn. Fast det är det värt, utan pengar kommer man inte långt.

Blev ingenting av det jag trodde igår, vi satt bara hemma i soffan och kollade på film. Typ the book of eli, nåt sånt hette den, helt oki. Skunken hade inte alls inflyttningsfest, bara nåt jag fick för mig när David sa att vi skulle dit haha. Men det sket sig ju.

Nu blir det lite skriva på hemtenta, sen duschen! 


En bild på den kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0