finfint vääder!

Föreläsning idag från 9-11, men föreläsaren hade helt glömt bort det så vi drog igen. Fett jävla skönt att åka in till stan och sen hem igen haha. Eller hem och hem, åkte till praktiken och skulle snacka med våra handledare. Var dom där? NEJ! Gick inte till deras chefer istället, vilket ifs var ganska bra. Nu borde väl allt lösa sig hoppas jag! Efter det var klockan 11, drog till friskis och körde ett pass. När klockan var 1 var jag hemma och hade gjort allt som egentligen skulle tagit nästan hela dagen, SKÖNT! Lagade amerikanska pannkakor som inte ens var gott haha. Sedan borde jag ha pluggat men det sket jag i, får kämpa imorrn istället. Nu ska jag bara invänta pojken som kämpar och sliter i garaget med sina crossdäck.

Längtar till imorrn för då börjar jag och ebba på agility, spännande. Vi har tagit bort hennes matskål så hon blir riktigt hungrig, då måste det ju gå bra kan man tycka. Massa gott godis och rolig lek liksom! Hoppas på lika fint väder som idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0