elaka vindar

Fy och blä vad det blåser ute, galet. Stressade som tusan efter skolan för att hinna med tåget som skulle gå 28 men var försenat till 33. Hade tio min på mig från NK, hann gjorde jag men tåget kom aldrig. Snacka om att bli svettig i onödan. Iaf så kunde vi inte ta oss hem så blev tuben till sumpan så fick pappa komma och hämta oss mitt i rusningstrafiken.. Sen gick en list vid framrutan på bilen sönder så det började dunka i taket på motorvägen, haha vi blev skiträdda. Har handlat två jävla skolböcker idag också, för nästan 550 spänn! Orka vara dumma mot fattiga studenter. Jobbig dag men nu är jag iaf hemma i säkert förvar, bara min älskling som är ute och rör sig på vägarna fortfarande. Hoppas han kommer hem snart så att vi kan kolla på iaf ett avsnitt av vampire diaries. Haha. Nu ska jag nog vara sjukt duktig och läsa lite... Eller? :(


Ego på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0