ebba

Idag har jag skrivit på min hemtenta, satt i typ tre timmar men det kändes ändå som hela dagen. Bara för att det var så fint väder, och det känns ju jävligt irriterande att sitta inne och plugga när det är så fint ute. Menmen. Har varit ute lite iaf, men inte fören på kvällen då det blev riktigt kallt! Det är ju agility på tisdagar.. Ebba var jätteduktig och det gick hur bra som helst. Hon hoppade jättefint över hinder tills... Tills hon råkar hoppa lite tidigt och lande med framtassarna på pinnen, haha stackarn. Hon blev rädd och totalvägrade att hoppa igen, vi gick då och hittade på något annat en stund. Sen skulle vi hoppa igen, hur bra som helst hoppar hon tills hon blir för ivrig. Haha hon blev så ivrig att hon inte tänkte på när hon skulle hoppa, bara att hon skulle hoppa. Slutade med att hon hoppade jättetidigt och landade på pinnen mitt på magen. Lilla plutt. Hon blev lite rädd igen men det fick vi träna bort, haha.

Imorgon måste jag fortsätta med min hemtenta, men inte så mycket. För på eftermiddagen ska jag träffa evelina. Men ska inte alls säga vad vi ska göra för då kanske emma förstår hihihi. Eller iaf hoppas på att emma inte läser det här mohaha.

Är lite hungrig.. undra om jag ska hitta på nåt till min mage? Eller klarar jag mig till frukosten imorgon? Egentligen inte, men orkar nog inte gå till köket nu. Det löser sig.


Vackert..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0