duktiga vovve

Jättekul på agility, och det lär ju bli roligare eftersom att allt inte funkar som det ska i början. Ebba var jätteduktig och glad OCH supersugen på godis (korv). Så hon gjorde a´llt jag bad henne om hihi. Kom hem vid 20 i 10, ganska sent ändå. Började halv 7 så vi höll på väldigt länge. Men det är ju bra.

Imorrn är det som sagt praktik så jag ska faktiskt gå och sova nu, måste bara berätta om min träningsvärk. Jag får nämligen nästan aldrig träningsvärk. Men idag så, både rumpan och magen. Hur underbart som helst. Och ännu bättre, körde bara ett 45 minuters pass så det var verkligen givande. Ska försöka gå på det igen om jag kan!
En grej till, hade tänkt köpa htc incredible s imorrn. Om David orkar, annars någon annan dag. Men hoppas bara att den inte är slut, då blir det tråkigt!

Nu till badrummet för lite tandborstning, nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0