Dag 25 – Det bästa jag vet

Kärlek. Helt klart, finns inget bättre. Så mycket att ge till de man älskar. Det är såklart fint att få kärlek från de man älskar också. Kärlek e en sån där bra grej.



Nu något helt annat. Varför går inte jag och sover för? Jag är trött, har tråkigt och ska upp tidigt imorrn så va är problemet? Jo, problemet är att det är megajobbigt att tvätta bort smink och att gå sista promen med vovven. Men det måste göras. Jag har verkligen börjat bli snäll mot mitt ansikte så inge bra om jag fuskar nu.. TAGGAAAA!
Ifs så ligger ju min älskade pojkvän och snarkar så det skulle ju va ganska mysigt att krypa ner under täcket och bli omkramad, jo men nu blev jag taggad på natten. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0