Dag 24 – Min bästa födelsedag

Min bästa födelsedag var nog då jag fyllde 18. Hade ett litet kalas med fina människor som gjorde kalaset riktigt roligt. Vi lekte roliga lekar och så, bla spelade fotboll och hade dragkamp på pressenningar med såpa på. Snorhalt och riktigt kul. Det ända som inte alls var kul var att jag blev sjuk under kvällen, och blev sämre och sämre för varje timme. Men jag höll ut, dagen efter fick jag däremot 39 grader feber och var hur sjuk som helst. Men äsch!

Jag tror det är den roligaste födelsedagen iaf, men man vet ju aldrig. För mitt minne är inte så bra hehe. Och ska jag vara helt ärlig så är det typ den enda som jag minns...


Ända bilden jag har på den här datorn från festen.
Men den är ju ganska så fin ändå haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0