Dag 22 – Min favoritresa

Jag har nog ingen specifik favvoresa, jag har flera. Usa när jag var liten med mina föräldrar, Usa förra sommaren med fotbollslaget, Schweiz med snowboardpeople, Åre med David var en superhit... Och Italien/Kroatien med mamma, pappa och sysslingarna.. Alla dem resorna har något speciellt i sig. Bra och fina minnen. Skulle kunna berätta lite om alla men det skulle nog bli väldigt långt. Däremot kan jag berätta vart jag vill härnäst, som jag tror skulle bli en av mina favvisar. Utlandet med pojken, helst Usa men egentligen spelar det inte så jättestor roll vart vi åker. Till sommaren blir det iaf inte längre med tanke på hans nya jobb.. Men det löser sig!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0