bibliotek

Idag ska jag och min sjuka kropp gå till biblioteket för att plugga med therese. Ska bli lite spännande och se hur det kommer att gå men man måste ju testa. Ska ta med mig sex böcker haha.
Det värsta med kursen vi går nu är att den är blandad med alla lärarstudenter, alltså inte bara förskolelärare. Så alla snackar väldigt mycket skola, och böckerna handlar om skolan och därför är det jobbigt och svårt att veta vad som är viktigt att läsa och så.. Det är så mycket i skolan som inte förskolan behöver bry sig om, och tvärt om. Så förstår inte riktigt vitsen med det hela..
Nu måste jag nog göra mig klar för en dag på biblioteket haha. Ska va där om en timme!

Saknar mina små söta katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0