prince of persia

Har precis kollat på prince of persia med David, den var bra. Nu sover han, så klart, och jag bara sitter här. Börjar ju tre imorrn så..

Efter jobbet igår åkte jag och David hem till emelie och figo, vi spelade pictionary och invigde deras asgrymma bar! Trevligt.
Och idag blev det en slappdag, vaknade och satte på new moon. Längtar som tusan tills eclipse kommer på dvd.. Efter det blev det världens städning i mitt rum. David fick torka damm och dammsuga medan jag gjorde iordning plats till honom i min garderob. En hel stor låda fick han, fast nu har jag fortfarande massa kläder på golvet som inte får plats längre men dom får jag väl slänga eller nåt.
I alla fall så skulle vi laga middag sen och jag lovar att det måste nästan vara det värsta jag ätit i hela mitt liv. Det där köttet vi gjorde, typ nötytterlår eller vad det hette.. Omg lika fort som jag tog en bit kött i munnen, lika fort spottade jag ut den, fyfan vad äckligt säger jag bara!

Det här sög, ska nog gå och trängas med min snarkande man istället.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0