long time no see loooong time

Ne men hej där! Igen.
Förstår inte vad som hände efter vi kom hem från skåne, inte haft tid till att sitta här alls känns det som.
I alla fall så har jag inte prioriterat det, kan ju göra ett försök igen så får vi väl se..

Gud så mycket som hänt!
Jobb har jag i alla fall fått, på café coppola i gallerian, helt oki om man säger så.
Dock har jag börjat fundera på att utbilda mig nu istället, till förskolelärare konstigt nog..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, var ledig idag så åkte till ikea med min fru emelie och spana in deras nya lägenhet. OMG säger jag bara, vilket kap!!!! Haha, men sjukt snygg lägenhet asså.
Iaf så fikade vi på tastys sen och lite senare hömtade David mig för att åka lite cross.
Hann bara köra några få varv innan jag började känna mig hängig i kroppen, ungefär som feber. Så vi åkte hem igen. Jag som handlade tights och en klänning bara för att jag skulle anvöde det som underställ för att jag inte åkte hem och hämtade, så 350 spänn helt i onödan känns skönt!

Imorrn ska jag och David åka hem till emma efter de slutat sina jobb, jag är ledig!
Det ska bli grymt nice att träffa henne igen så jag längtar!!

Kom på att jag glömt borsta mitt hår efter jag duscha, och nu har det nästan torkat så måste nog göra det nu.
Usch vad jobbigt, tovor o grejer, blä!
Aja godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0