jobbigt faktiskt

Förstår inte hur det kan vara så svårt för mig att bara skriva ner vad jag gör om dagarna, det är så synd för det är kul att kolla tillbaka sen så har man det mesta nerskrivet. Men akk!
Ska försöka lite nu iaf.
Övningskörde i nya bilen idag för första gången, åkte till kista med mamma där vi köpte en overall till ebba. Hon hatar den men vägrar gå ut i regn utan så vad gör man när man har världens segaste hund.
Efter det skulle egentligen emelie komma hem till mig men hon va tvungen att jobba över så hon kom inte fören halv åtta. Så gick ut med ebba på världens power walk promenad, har aldrig gjort det förr men det var faktiskt ganska skönt, bra också eftersom hunden får lite träning.

Iaf så kom emelie, vi lagade pannkakor och snackade gojja. Alltid kul med henne!
Sen kom David så klart hem och emelie drog, vi hoppa in i duschen och nu sover han, stackarn.

Och nu ville jag egentligen kolla på film, men känner mig jättetrött så ska nog skippa det och lägga mig istllet. Måste bara borsta mitt dumma toviga blöta hår...
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0