herregud

Jag vet att jag egentligen borde sova nu och allt det där men jag har precis kommit på hur grym kristen stewart är. Jag typ beundrar henne, hur söt, fin, tuff, kool och allt det där på samma gång som hon är!
Har aldrig tänkt på det förut. Haha, är helt chockad, har aldrig typ verkligen beundrat en kändis förut, men kristen e fan grym!
Så kollade på lite bilder på henne och lite på robert pattinson och kom fram till att han är typ asful och huur het som helst på samma gång. Eller ibland är han den snyggaste typ som finns och ibland den fulaste. Konstig kille det där.

Måste bara lägga in lite bilder också, sen ska jar sluta tjata.



Jag skulle nog vart kär i henne om jag var kille..
Gud vad jag överdriver, men alltså varenda kotte borde väl kunna se hur grym hon är!?


Kommentarer
Postat av: emma

Man förälskar sig inte på hans utseende, utan i hans personlighet i filmerna ;)

2010-10-12 @ 20:08:53
URL: http://emmawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0