härlig dag!

Var ledig idag vilket emelie också var, så vi bestämde oss för att dra och bada på ett äventyrsbad. Tog oss ända till gustavsberg bara för att det verkade vara det ända som verkade hyffsat roligt. Det var väl helt okej men eftersom jag var med emelie så blev allt grymnice ändå.
Efter det åkte vi till gamla stan på en fika för att sedan åka hem. David hämtade mig i jakan så vi hamnade hemma hos emelie och figo på middag också. Trevligt värre!

Nu har jag suttit framför datorn på en stol i fyra timmar och tittat på två filmer såhär mitt i natten. Det var dock sjukt drygt att sitta på en stol så länge så imorrn ska jag ta min mor till elgiganten så hon får köpa en sån där sladd till mig så bilden från datorn hamnar till teven. Efter det har jag bästa rummet man kan önska sig, haha.

Iaf, filmerna jag såg var dear john och the last song. Dear john var bra men ändå lite dryg, the last song var typ jättebra, grät som en jag vet inte vad! Den var verkligen jobbig att titta på.

Oj då, David ska upp om typ fyra timmar och här sitter jag som älskar att sova med honom. Dags för refrängen kanske?
Natti.


En bild på det här kanske,
och nu kom jag ju på att jag klippte mig i fredags..
Vart helt ok, fast på bilden är från innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0