tingeling bli mamma?

Min söta lilla vackra katt börjar bli tjock om magen. men hon äter inte mer än vanligt. Dessutom får vi knappt lyfta upp henne längre, eller klia henne på magen. Hon som älskar sånt egentligen.
Så nu tror vi att hemmet ska bli fyllt av kattungar snart. Guud så mysigt.

Idag var sista dagen på jobbet, så nu kan jag nog skriva vart det var. Café coppola i gallerian. Skönt att slippa, nu blir det kära Indiska ett par veckor iaf, sen får vi se.

Jag e hungrig, middagen mamma gjorde blev lite misslyckad så fick knappt i mig något. Men känns lite sent för annan mat nu så får lägga mig utan ändå.
Imorrn får vi se vad som händer, kanske träffa någon vän, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0