seg men skön dag

Blev ingen träff med emma och eve, det dumma vädret var ivägen. Så jag har bara suttit hemma och glott på teve hela dagen, från tolv till typ halv sju. Då kom David hem och vi lagade tacos. Sen när han gick och sov satte jag på en film så det har blivit massor sitta i soffan idag.

Snö är härligt! Till och med ebba tycker det är kul att va ute nu, hon som hatar att gå ut annars. Så nu är det lite extra kul att promenixa med henne, när man märker att hon uppskattar det istället för hatar det.

Imorgon jobbar jag, börjar inte fören tre men får nog ändå vara ute i god tid i det här vädret..
Dags för refrängen.. Borsta tänderna så att såret i mingipan spricker och börjar blöda, ta salva på såret så att det bränns och kräma in mina utslagiga händer. Jag älskar min hud just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0