Önskelista

-Röda converse
-Macbook
-Väska
-Presentkort till tatuering
-Lancome hypnose mascara
-Agilityhinder (hinder, tunnel och sick-sackpinnar)
-Harry potter böckerna (har dom tre första)
-En kokbok samlad med recept jag gillar av mamma
-Silverörhängen
-Ansiktskräm
-Underställ (tröja och strumpor)
-Grå adidasbyxor
-Träningsbyxor
-Träningslinne
-Borste till ebba
-Depalma jacka
-Neoprene crosshandskar
-Vindjacka för cross
-Miljömatta till cross
-Möjligtvis presentkort till skolböcker ifall jag kommer in

Det var nog allt. Inte så värst mycket faktiskt, plus att det mesta faktiskt är sånt som inte är svårt att få tag på så tror nog jag kommer att få det mesta. Utom datorn då såklart.
Åh vad jag längtar till julafton nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0