myspysbäst dag! nästan.

Jag blev iaf uppsagd i söndags, för de inte har tillräckligt med timmar att ge mig. Så får jobba extra till jag hittar något bättre. Men det gör mig faktiskt ingenting, verkligen! Jag menar.. Det är sämst betalt, måste jobba typ varje helg UTAN OB!!!? Och allt är bara cp på det där stället. Och stress, stress och stress... 
Så nu söker jag nytt, ska bli skönt faktiskt, att komma till ett seriöst företag igen, om jag lyckas skaffa mig ett så klart.
Iaf så var jag på en intervju idag, det gick väl helt sådär okej kanske. Var tvungen att gå upp 05.30 imorse bara för de, men de e klart. Efter det åkte jag iaf tillbaks till stan och gick till jobbet o snacka skit med dom. Sen från typ kl 11 gick jag bara runt och väntade på att emelie skulle sluta så vi kunde hitta på något. Drygt att vänta till 15.30 men lätt värt det. En fika med emelie liksom, får man inte gå miste om! Däremot har jag grymont i fötterna nu, gick runt i mina hårda boots hela dagen, men får skylla sig själv!

David hämtade mig på stationen sen och lagade middag till mig, han var på jättemysigt och glatt humör idag så han till och med ville gå ut på en långpromenad med mig och ebba. Fast villkoret var att han fick köpa godis också, SÅ KLART! Min tjockis <3 Och juste, igår räknade vi ut att vi varit tillsammans i 2 år och 7 månader nu, underbart.

Och nu märkte jag att ole ivars spelas upp på min spotifylista, varför ens ha dom där?? Lite sköna är dom ifs..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer ju sakna dig iaf ! :(

2010-11-05 @ 09:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0