kallt

Helgen har vart nice, var som sagt i kista med älsklingen i fredags och åt äcklig middag och kolla på due date. Den var asnice iaf. David var på knashumör som gjorde mig lycklig så vi gick runt där och såg allmänt konstiga ut heheh.
Igår jobbade jag på indiska vilket var bra, sedan åkte vi hem till john och michelle och hängde lite med dom samt lia och per. Trevligt.
Och nu sitter jag här och hoppas att David lyckas sälja sin bil, han är liksom och träffar en typ från dalarna så han borde ju köpa den tycker man. Innan var vi en lång sväng i barkarby och gled runt i affärer. Jag kom också på hur mycket bra saker som finns på rusta, ska bli min favvoaffär när vi flyttar. När nu det blir, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0