härliga helg

Bortsett från att jag jobbade idag var helgen grym! Igår var jag och David som sagt i stan, blev inte som vi hade tänkt men det är sånt som händer ibland.. Att man lyckas gå åt helt motsatt håll när man ska hitta till en affär som låg sjukt jävla off! Så då blev det ingen affär. Dessutom var det just därför vi åkte till stan, för att hitta den dumma affären.. Men jag hade mys ändå, för min pojke är såååå romantisk (eller?).
Han försökte iaf, min älskling poss poss.

Inflyttningsfesten var grym! Jakans koolaste lägenhet med koolaste ägarna. Tråkigt att vi drog hem så tidigt bara, dumma jäkla jobbskitbajskorv. Aja.

Och nu har vi sett på toy story 3, den va väl si sådär bra haha. Nu ska jag kolla efter jobb på ams......................................................................................................:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0