dumma tpb!!!

Intervju idag, känns helt okej men tror inte jag kommer få jobbet.
Sedan vänta på Davids jobb tills han sluta och vidare till kallhäll för att köpa lite crossprylar.
Hem till maten och vidare till teven där vi fastna framgör ung & bortskämd. Shit vilka idioter till människor, speciellt föräldrarna som tror att det e bra att göra allt för dom.
Jag vill se according to greta nu nu nu men neeeej då för mitt internet eller vad det nu är funkar inte. Så får väl vänta tills imorgon ändå.

Helgen var ledig och skön. Jag och David tog våra crossar till arlanda och det var inte lika skönt, fan vad jobbigt. Kul däremot.

Känner att jag lika bra kan lägga mig men är säker på att jag inte kommer somna, har liksom lyckats vända på lite halvt på dygnet. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0