äckliga dumma onda mensverk

Letade igenom några skateaffärer efter jackan men ingen hade den, men vad borde jag väntat mig. Den är ju faksikt ganska speciell så..
Det gick iaf bra på jobbet idag, speciellt när jag inte ska jobba imorrn för då hade jag något att se fram emot.
Ledig på en lördag, känns som år och dar sedan sist. Så imorrn ska jag och David åka till stan och bara ta det lugnt och ladda inför emelies och figos inflyttningsfest! Ska bli grymt. Utom att jag jobbar på söndag vilket suger.

Har bestämt mig för att börja träna igen. Tror jag ska ta ett pass nu på tisdag och verkligen försöka börja träna typ två gånger i veckan som förr. Ska bli riktigt skönt, inte att träna asså men att inte känna sig dålig och onyttig.

David ligger som vanligt att sover, för han ska upp kl 8 imorrn för att hinna åka lite cross innan vi ska iväg. Och jag borde faktiskt lägga mig jag med, är megatrött. Men drar mig så jag slipper kräma in mina onda koppor med kräm. Svinkoppor borde vara förbjudet, gör så jäävla ont med prickar som utvecklas till sår. Plus att jag ser ut som ett monster på det.

Aja, gonatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0