YES!

Nu äntligen är det klart! Alla uppgifter är inlämnade och alla prov är gjorda. En sån där jätteskön känsla i hela kroppen, jag har liksom i ngen aning om vad som kommer hända nu med mitt liv. Ska jag plugga eller inte? typ så. Men det gör inget för skolan är jag så jävla less på nu.
Iaf så tar vi studenten om en jävla vecka, fattar det typ inte ens.

På tal om studenten så skulle jag och mamma åka och köpa en platt/locktång som alla säger är jättebra idag till mig. Som jag hade tänkt använda nästa fredag. Men den fanns ju inte på ett enda jävla ställe, bra lär den väl va isf men asså. Åh jag vill verkligen ha den! :((((( haha.

Imorrn åker jag mamma och pappa nästan till norge, vi ska till morfar som bor vid gränsen. Sedan på söndag så ska vi på konfirmation i norge. Ska titta på kusinen som ska komma till kyrkan och sen vet jag inte riktigt, lite mat och så sen ska vi hem igen. Samma dag haha.
Djuren då? Usch stackars mina små älsklingar. Men dom kommer att klara sig, det är ju trots allt bara ett dygn.
Iaf så försöker jag att intala mig att det BARA är ett dygn hmmm stackars katt!
Och så är David inte hemma heller, han är på barnens ö med jobbet haha. Ett kolloställe typ, känns ju logiskt till vuxna karlar! Men de nice. Iaf så är det tråkigt att inte ha med honom, som det var tänkt.

Om man borde packa lite kanske, finns ju inte så mycket att packa men, ska i alla fall ha med mig en jättefin lila klänning som mamma sydde till mig förra sommaren. Äntligen finns det ett tillfälle att ha på sig den haha.
Såååå vi hörs väl, kommer typ dö av tråkhet i helgen men vi får tänka framåt. För nästa jävla helg smällere haha!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0