trött elr?

Kom precis hem, jag och David har varit med john under kvällen. Cyklade bort till hans föräldrar fyfan säger jag bara!!! Vi blev tvugna att åka till verkstan för att fixa min chopper haha, den har varit så jävla jobbig att cykla på eftersom att sadeln har suttit för långt fram. Så David tog på sig projektet och fixade lite, så hamna den längre bak. Nu går det iaf lättare att cykla haha! Tack bebis! :)

Är sjukt jävla trött! Jobbade från 10-18 igår och 8-14 idag så gick upp halv 6 idag.. Och igår!!! fan vad arg jag är, fortfarande. Tåget miffade upp sig, så kom till jobbet 40 min efter jag börjat, 70 min senare än när jag skulle vart där...

Aja, helgen har varit bra annars, imorrn ska jag nog slinga håret, plugga och försöka städa lite, får se hur det går men. Plugga måste jag iaf, prov snart!

Nu är det läggdags!
Måste bara påpeka vilket UNDERBART väder det vart idag!! Herregud vad glad jag blev när jag gick ut efter jobbet, stannade i stan en stund och handlade shorts och en t-shirt som jag bytte till hehe!
Nu ska vi sova haha, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0