tasty's idaaaaag!

Ovanlig valborg må jag säga. Mösspåtagningen först, och det var verkligen det töntigaste jag vart med om i hela mitt liv! Sjukt jävla onödigt och jag fattar knappt grejen!
Aja, annars mådde jag ganska dåligt på kvällen så jag och David satt bara hemma och var tråkiga, tog en runda till brasan på longboarden och cykeln bara. I värsta ösregn.

Igår var jag iaf med suzanne, vi åkte till täby för att köpa en barnvagn åt henne. Vi hade sån himlans tur på ditvägen även fast det var mycket att åka. Buss tåg tunnelbana roslagsbana och buss, allt på en och samma tag liksom haha! Hemvägen var dock inte lika rolig, vi missade först bussen som bara gick en gång i timmen, sen var busschauffören världens största idiot typ så då blev vi arga också. Sen hade roslagsbanan precis gått när vi kom fram till den haha! tbanan och tåget gick bra men sen väntade vi i 20 min på bussen haha! Och så glömde vi trycka på stopknappen på bussen så var tvungen att gå värsta långt när vi väl var hemma!
På kvällen stannade hon iaf kvar här och åt med oss, david kom också när vi skulle kolla på film, men han somna.

Idag ska jag iaf städa nu, sen ska jag iväg till jakan och träffa belma. Vi ska fika, mycket ovanligt hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0