snart du igen

Jag blev helt chockad nu när jag kollade på min lista med alla skoluppgifter som ska va inne, har bara 5 saker kvar!!! Av typ tusen känns det som, nu kändes det iaf lite lättare på axlarna haha.
Helt crazy att vi tar studenten om exakt 15 dagar!
Börjar kännas lite läskigt nu faktiskt haha.

Annars har det inte hänt mycket idag, satt kvar tre timmar i skolan och jobbade med en uppgift, kom typ ingen vart men det få gå ändå..
Gick hem och lagade tacos med min far, efter det gick jag en promenad med ebba. När vi kom hem duschade jag henne och alltså fy fan vad hon hatar mig när jag gör det. Stackarn.. Men hon kan ju inte gå hur länge som helst helt oren och äcklig.

Jaja, nu borde egentligen jag också duscha och antingen plugga eller städa mitt dumma rum. Förstår inte, det måste finnas ett ont spöke här inne som slänger kläder överallt hela tiden.. Riktigt så är det väl inte men, nåt sånt iaf!

Imorrn kommer David hem igen, helt sjukt att jag inte åkt dit för att hälsa på honom, herre gud var desperat jag låter nu! Men det är faktiskt jättetomt när man ska sova, jag blir nästan rädd när jag är helt själv haha.
Men det ska iaf vara jättemysigt att han kommer hem igen. Undrar vad vi ska hitta på, en bio kanske?

Om man inte skulle slänga sig i duschen kanske, så hinner håret att torka inna jag ska sova också, smart man e!


Det va faktiskt första gången jag körde på en bana, så skratta inte.
Det var ifs en väldigt liten bana dock... (a)
Den där svängen är ond, för det var bara där jag ramlade. 
Hela tre gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0